Kjøpsbetingelser

Hver gang du handler hos Liten og lykkelig AS, godtar du våre kjøpsbetingelser. Husk at kjøpsbetingelsene kan endres, og du bør derfor lese nøye hver gang du skal handle.

 

Selger:

Liten og lykkelig AS, Organisasjonsnummer: 925 597 635, Adresse: Snevegen 53, 8653 Mosjøen. Epost: Kundeservice@litenoglykkelig.no

 

Kjøper

Kjøper er den forbruker som fullfører bestillingen.

 

Priser:

Alle priser er i norske kroner (NOK) og er inkludert merverdiavgift (mva) fra den dato vi blir pliktige til å betale mva. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som utgifter til porto, frakt m.m. Vi tar forbehold om prisendringer og prisfeil på våre produkter. Merk at tilbud gjelder så langt lageret rekker og innenfor de tidsrammer som det informeres om i vår markedsføring.

Vi tar forbehold om feil i vår lagerbeholdning ettersom vi har felles lager med butikken. Dersom vi mangler noen av varene du har bestilt, vil vi sende varene vi har på lager og kreditere manglende vare, eventuelt slette bestilling.

Rabattkoder gjelder alltid for ordinære varer og ikke på allerede nedsatte varer. Enkelte rabattkoder er av personlig art og vi forbeholder oss retten til å avvise eventuelle salg og deaktivere rabattkoder dersom vi mistenker misbruk. Det er maksimalt tillatt én rabattkode per ordre.

 

Avtaleinngåelse:

Avtalen er bindende for begge parter når selgeren har sendt ut sin bestilling til kjøperen.

Avtalen er likevel ikke bindende hvis det har forekommet skrive- eller tastefeil i tilbudet fra selgeren i bestillingsløsningen i nettbutikken eller i kjøperens bestilling, og den annen part innså eller burde ha innsett at det forelå en slik feil. Eksempelvis dersom et produkt ikke har noen pris eller ett tall for lite.

 

Betaling:

Hos Liten og Lykkelig AS kan du velge mellom en rekke trygge betalingsløsninger hos Nets.

  • Kortbetaling mer Visa eller mastercard
  • Vipps
  • Afterpay - betal innen 14 dager
  • Afterpay - delbetaling. 3, 6 eller 12 mnd

 

Levering og frakt

Vanligvis vil varene sendes fra oss innen neste virkedag etter ordren er mottatt. Ved stor pågang kan dette ta litt lengre tid, men vi vil uansett jobbe på for at du skal få din vare så fort som mulig! Vi sender sporbare pakker fra Posten. Normalt vil det ta 1-4 virkedager før din ordre er klar for henting.

Kunder innenfor 10km radius fra vårt lager i Mosjøen har en fast fraktpris på 39kr, mens resten av landet har en fast fraktpris på 79kr.

Du som kunde er selv ansvarlig for å skrive rett navn og adresse i ordren din, og å plukke opp pakken når den kommer hjem til deg. Plukker du ikke opp pakken innen Post Nords hentetid vil du motta en faktura fra oss på 200kr. Dette dekker Embalasje, sending tur/retur og tiden vi brukte på å pakke ordren din. Gebyret gjelder uavhengig om du vil ha ordren tilsendt på nytt. 

 

Angrefrist og retur

Melding om feil og mangler skal leveres til oss så fort som mulig, skriftlig per epost: Kundeservice@litenoglykkelig.no . Ingen handel er avsluttet før du har sett og godkjent varen. I Norge gjelder alltid 14 dagers angrerett. For å benytte deg av bytte,- retur,- og angreretten din må du sende oss en email innen 14 dager fra du mottok varen. Reklamasjon gjelder etter norske regler 2 år etter kjøp. Se forbrukerkjøpsloven og angrerettloven.

Returadresse: Snevegen 53, 8663 Mosjøen

 

Tilbakebetalingsplikt

Hvis dere benytter angreretten, forplikter vi oss til å betale tilbake deres betaling for vare senest 30 dager etter at vi har mottatt varen, eller hvis det gjelder en tjeneste senest 30 dager etter at vi har fått melding om at dere ønsker å benytte angreretten. Dere må selv betale eventuelle returkostnader for å sende tilbake varer. Se også Forbrukerrådets hjemmesider for mer informasjon om deres rettigheter.

 

Garantier og service

Våre garantier innebærer ingen begrensninger i reklamasjonsfristen for varer etter forbrukerkjøpsloven.