Bytte og retur

Avbestilling:

Dersom du ønsker å avbestille din vare må du ta kontakt med oss så snart som mulig. Om vi ikke har behandlet din ordre, vil det være mulig å kansellere denne uten angrefrist. Derson varen allerede er sendt ut fra lager vil angrefristen gjelde.

Angrefrist og reklamasjon:

Melding om feil og mangler skal leveres til oss så fort som mulig, skriftlig per epost: Kundeservice@litenoglykkelig.no . Ingen handel er avsluttet før du har sett og godkjent varen. I Norge gjelder alltid 14 dagers angrerett. For å benytte deg av bytte,- retur,- og angreretten din må du sende oss en email innen 14 dager fra du mottok varen. Reklamasjon gjelder etter norske regler 2 år etter kjøp. Se forbrukerkjøpsloven og angrerettloven.
Returadresse: Torolv Kveldulvsonsgate 35, 8800 Sandnessjøen

Retur:

Det er helt lov å ombestemme seg, det gjør alle noen ganger. Forutsetningen er at alle varer er ubrukte, rene og merkelappene er på. Eventuell originalemballasje må også legges ved. Du velger selv hvordan du vil sende pakken tilbake, og kostnadene for dette dekker du selv. Vi trekker også eventuelle fraktkostnader vi hadde for frakten for varene som ble sendt hjem til deg.

Uavhentet pakke:

Vårt postselskap har en hentefrist på 14 dager fra ankomst på terminalen, dersom pakken er for stor for pakke i postkasse. Dersom du ikke følger denne vil varene bli sendt til vårt varelager, og du vil få en returgebyr på 200kr for frakt, pakking og emballasje.